Cerennnn5858 Kızlar selam Bikaç gün once post acmıstım. Adetime 1 gün var Erken gebelik testleri koyu cıkıyo ama kaset testler hep silik normalmi. Sabah gene yaptım erken testler iyice koyulasıyo ama normal testler ilk gğne göre koyu ama hala silik
Kbramhmt Cerennnn5858 bende erken gebelik ile öğrendim net çıktı kaset test de yaptım ay i gün neredeyse görünmedi 5 gün sonra kanda yükselme oldu mu diye merak ettim tekrar kaset test yaptım saniyede kopkoyu çıktı hemen erken gebelik testleri ile kaset testlerin değerleri farklı oyuzden kaset testte hemen çıkmıyor kanda yükseldikçe net hemen çıkıyor erken olunca saptayamiyor cok
Kbramhmt Cerennnn5858 kısaca gözünüz aydın olsun inşallah sağ salim sağlıkla gelsin şimdi kan verseniz bile düşük değer cikicakdir bende 69 çıkmıştı 5 gün kadar bekle dediler yeni tutunma zamanı dediler dedikleri gibi yaptım değer yükselmişti beni iki güne bir cagirmadilar yani daha iyi oldu diğer türlü stres bende kan vermeden önce kaset test yaptım saniyede kopkoyu çıktı demekki yükselmiş dedim kan verdim dediğim gibi çıktı
Kbramhmt Cerennnn5858 bebek size el sallamış ben burdayım diye maşallah ama daha yeni dediğim gibi bı iki gün sabredin öyle kan verin şimdi gidince net bir şey diyemem diyor doktor değer düşük yükselebilir tutunma zamanı bekleyin diyorlar
2022ayti Cerennnn5858 bende de böyle bu gün adet günüm biraz da beklemek istiyorum İnşallah iyi olurhepimiz için
Cerennnn5858 Kbramhmt benım 2 kimyasalım var o yüzden biraz tedirginim canım. Kanıda vermek istemiyorum günüm geçmeden
Kbramhmt Cerennnn5858 inşallah olmuştur iyi düşün iyiyi çağır güzel olcak inşallah ama biraz bekle derim
Cerennnn5858 Kbramhmt doğru sölüyosun canım bekliyorum yarın adet günüm yarın yasa sonraki gün kan vermeyi düşünüyorum bakalım