Pamukbebegimm Kızlar dün geceden beri düşmeyen 38.2 ateşim var.Yanı sıra çok şiddetli olmasa da öksürük ve burun akıntısı.Kovit olabilir mi? 21 haftalık hamileyim.Esim hastaneye gidelim diyor ama benim mutfağa bile gidecek halim yok 😐
Sevvl Pamukbebegimm bende 20 haftalık aynı sekoldeydım akşam acile gittik çok şükür negatif ama sen yine de git canım bilemeezsin
Yurdanurrr Pamukbebegimm ben de 20 haftalık hamileyim 2 gün önce hastaneye gittim çok şükür negatif çöktü ama hala çok kötüyüm Koku fln da alamıyordum ama kovid değilmiş Galiba bu aralar grip salgın var
Gulsengulsen Pamukbebegimm domuz gribi çok yaygın lu aralar ateşli oluyor ve aynı kovid gibi yani ilaç alamazsınız zaten ama ateş düşürücü bi şeyler yapabilirler ağrı kesici hepsinde de. İyi beslenmeye c vit. Almaya bakın.
Asenaguney Bende 36dayım iki gündür düşmeyen ateşimle uğraşıyorum canım banada dua edin. 39lara çıktı. Sadece parol alabiliyorum o da bir kaç saat toparlayıp eski haline döndürüyor. Öksürük var öksürürken içim çıkıcak gibi.