KayraVeAnnesi_06 Kayranik-yaren01 Canım küçük boyu yenidoğan İçin 0+ akışı en az olan eğer büyük boy alırsanda yedek 0+ Uç Alman gerekir 🙏🏻 Ben iki tane aldım o yüzden ekstra uç almadım