momy30 momofprincess1221 üç gündür büyük temizlik yapıyoruz eşimle bu sabah avuç içimin ağrısıyla uyandım şaşırdım da
ozgepere momofprincess1221 Bende 34+3 teyim. Parmaklarım kitleniyor uzun süre açılmıyor. Masajla zorla açıyorum. Bebek magnezyum ve kalsiyum depolarını boşaltıyor senin dedi doktor kalsiyum ve magnezyum desteği alıyorum ama hiçbir işe yaramıyor
SmrBkrci momofprincess1221 15.haftadan beri çekiyorum. İlk baslarda kollar omuzlar eller dahil ağrıdan uyuyamıyordum b12 ekskliği denildi aylardr decavit kullanıyorum. 38hftadayız ellerde ve parmklarda kaldı bugün agrısına uyandım kitleniyor resmen
momofprincess1221 momy30 cok gecmis olsun . kac haftaliksiniz? cok agrim var . doktora gitsem ilac veremez . napsam bilmiyorum
Zeynep_yaman Bugün 40+0 dayım ve el uyuşması ağrısı berbat kullandıkça ellerim aciliyor ama fena bı ağrım var geçmiyor 😑😑
momofprincess1221 Zeynep_yaman cok gecmis olsun . ilac kullaniyormusunuz? inanilmaz siddetli sag elimin agrisi
momofprincess1221 ozgepere acil sifalar diliyorum magnesium aliyorum .kalsium alip denicem tesekür ederim
momofprincess1221 SmrBkrci ALLAH yardimcimiz olsun acil sifalar . gercekten cok zor bu agrilar . ilk hamileligimde hic böyle bisey yasamamistim. b12 den baska bisey vermediler demi ilac olarak ?
SmrBkrci momofprincess1221 bnmde ikinci gebeliğim ilkinde bnde hç yasamadm b12 eksikliğiymiş doğumdan snra gecmesini umud ediyorum