Bir gün acaba bende yazabilecek miyim buraya diye bekliyordum. Sonunda saat 00.03 de 22.11.2022 de kızım dünyaya geldi. Gelelim hikayesine bende çok araştırdığım için forum da son haftada olan anneleri anlıyorum.
Bundan 3 gün önce acayip bir ishal ve karın ağrısıyla acile geldim cumartesi günü sabahti. Hayatımda hiç o kadar ishal ağrısı yaşamamıştım. O gün kontroller nst derken doktor bırakmak istemedi ve bi gün daha gözetimde kal dedi çünkü ishale bağlı kasılmalar oluyordu alttan da muayene edince 2 cm açıklık olduğunu söyledi. Ama serum yedikçe ne ağrım kalıyordu benim ne başka biseyim çıkmak için can atiyordum evde 3 yaşındaki oglum beni bekliyordu. O gün bırakmadılar ve 3 defa daha alttan muayene ettiler baktılar açılma aynı pazar sabahı eve gönderdiler. Onlar alttan baktıkça hafif kanamam pihtili şekilde kan geldi bi kaç defa altımdan. Pazar günü gayet rahattım hastaneden çıkınca. Pazartesi sabahı olduuu sabah 10 gibi tuvalete gittim peçeteye hafif kahveremsi jel kıvamında akıntı geldi yine. Hatta foruma da yazdim o zaman. Nişan olabilir dediler gerçekten Nişanmis. Gün içinde iş yapıyordum. Öyle yatmadım. Evi topla çamaşır işte gündelik işleri yaptım. Akşam üstü saat 6 gibi oturdugum yerden kalkınca birden hafif bi su geldiğini fark ettim. Hemen tuvalete koştum beyaz akıntı gibi suydu. Sonra belki akintidir dedim ama içime bisey düştü artık. Gittim apartman merdivenleri indim çıktım bi kaç sefer yine geldi ama istemsiz tutamadim bu sefer suyumun geldiğini anladim. Hemen eşimi ablamı aradım. Ablam güzelce duşunu al dedi. Duş aldım esim geldi yemeğini ye acele etmeyelim hastanede ağrı çekmek istemiyorum dedim ama hafif hafif agrilar gelmeye başladı benim saat 6.30 7 gibi. Eşim içime doğmuş gibi arabayı felan yıkayıp gelmiş gitti oğlumun yanına kayinvalidemi getirdi. Çantaları koyduk arabaya ablamı aldık haydi hastaneye 1 saat yol geliyoruz hastaneye geldik sancılar ara ara var ama şiddetli değil. Nst bağladılar. Benim sancılar bian gitti çıkmadı orada. Dogumhane odasına aldılar orada da bisey çıkmadı hemşireler umutsuz gibi bakacak duruma suyun gelmiş işte olursa doğum yaptircaz deyince bende korktum. Sonra Allahimin işi ya ne olduysa sancılar arttı arttı arttı . İlk baktığında saat 21.00 di 2,3 cm açılma demişti. Sonra baktı 22 gibi 5 e açılmış dedi . En son ben dayanamadım artık saat 23.55 falandı bağırınca bana yat dediler 8 olmuş bakarken 9 oldu Hemen doğumu başlatalım dediler. Orada ikinmayi güzel yapan kazanır arkadaşlar kesinlikle ebelerinizi dinleyin. 00.03 de kızım oldu ve hiç dikişsiz. Ebem bile şaşırdı ve işte laf dinleyen hastanın halı başka dedi bana. Dışarıda eşim ablam bile şok oldular çocuğun kıyafetleri felan zor bulmuşlar. Yalnız hafif bi solunum sıkıntısı nedeniyle kuzumu küveze aldılar. Nolur dua edin de bugün de kizima kavusayim. Arkadaşlar Allah, Muhammed (sav.) doguruncaya kadar ağzınızdan eksik etmeyin. Ben artık aranızdan ayrılıyorum. Rabbım isteyen herkese cocuk nasip etsin. Doğumuna az kalanda bi ayazda doğursun sagsalim kucağına alsın inşallah 🤲
Uzun oldu helal edin hakkınızı