39+4 üm şuan sabah doktora kontrole gittik şiddetli olmamakla beraber sancıların başlamış ama henüz açılman yok dedi . Bugün yarın artık bebek gelir dedi . Ve gece yatağa girip uyuduktan sonra şiddetli bir sol kasık ağrısıyla uyandım şimdi . Ne yapmalıyım acil destek kızlar