Sltns
Ben yaşadım , kaşıntı şikayetim vardı özellikle göbek bölgemde , tabi ben anlamadım kuru bir cilde sahibim büyüdüğü İçin gerginlikten sandım . Ama özel takipliyim sürekli kan veriyordum kanda çok yüksek çıktı karaciğer enzimlerim doktorum kaşıntın var mı dedi evet dedim neden söylemedin dedi ama ben dediğim gibi bir rahatsızlığım olduğunu düşünemedim ama yeni başlamıştı belli biranda yükselmiş önceki değerlerim güzel geliyordu
Hastaneye yatışım yapıldı . İlaç ve serum takviyesi , 2 saatte bir nst bağlandı. 2 gün sonra taburcu oldum
Şimdi evde ilaç içiyorum , hergünde nst için hastaneye gidiyorum . Çok şükür değerlerim azda olsa düştü ama istenilen seviyeye gelmezse 37.haftaya kadar bekliyorlar en fazla alıyorlar .
Sizede çok geçmiş olsun 🙏🏻