Meliyyke ben oldum 13 gün önce.normalde 39+0 da olucaktım ama son kontrolde açılmam ve sancım tavan çıkınca doktorum 38 de sezaryene aldı canım.birkaç gün daha beklersek kendi gelicek bebek dedi riske girmeye gerek yok dedi.benim başından beri sezaryen olacağım kesindi sağlık sebeplerimden dolayı.doktorunla konuş belki erkene çekebilir doğumu