umran_topal yok valla alakasız oldu benimki kele yakın doğdu, ama sarışın olduğundan şuan bile(2 yaşına girecek) çok ama seyrek gözüküyor esmer olsa öyle olmazdı diye düşünüyorum 😂 dur bakalım ikinci çocuğum da doğsun ondan sonra komple bu teori yalan mı değil mi çözecem 😂