Merhaba hanımlar bugün azcık nokta kanlı bir akıntı geldi 36+4′teyiz şuan yarın doktorum gel dedi Nişan’da olabilir, Mantar enfeksiyonuda dedi.
Eğer gelen nişan ise ya sonrası ne oluyor, çok heyecan yaptım moralim altüst hiçbir fikrim yok. Lütfen bilgilerinizi paylaşın 🙏