Ela4810 Mrvfnd ben 18. Haftada kıpırtı gibi bişeyler hissediyodum, doktora sorduğumda gazdır o dedi😂 Haftamda net hissettim
AzraFarah Mrvfnd şu an hissediyorum,16+6 olduk. İkinci bebeğim ve ben kızımda nasıl hissedemedim acaba diyorum kendime
Zuzucum İlk gebeliğim 18 de hissettim belli belirsiz. Gaz değildi eminim . 20. Haftada net hissettim. O aradaki iki hafta da belli belirisiz artarak hissetmiştim.
nez10 Mrvfnd 18.hagtamda ufak ufak seğirme seklinde hissetim şimdi 24teyiz ikisinin hareketleri de dısardan görülüyor artık
Anneadayiozlem Haftamda ufak pıt pıt hareketler hissetmiştim ilk sonra gittikçe yoğunlaştı tabii ilk anlaşılmıyor acaba bebek mi diye düşünülüyor
Yuncu1 Mrvfnd 15. Haftada hissetmeye başladım başta damar atışı gibi ama sonradan farkediliyo bebeğin hareketi olduğu 💜
Eren_umay2 Mrvfnd ilk gebeliğimde 21 22 haftalrı arasında hissettim şuanki işe 16. Haftada hissettim 26+2 yiz şuanda☺️😌