Yagmurrr_ Cam konserve kavanozuna boşaltıp buzdolabına muhafaza etmek nekadar doğru qcaba kendi paketinden çıkarmadan mi muhafaza etmeliyiz kafam karisik
Sedauzunbekiroglu Mamanin hava almamasi onemli ama buzdolabi icin bisey diyemicem cnku hic o sekilde saklamadim serin ve kuru hava almicak sekilde muhafaza etmistim
Rapunzelinanasi Yagmurrr_ bebelac gold aldınız sanırım. Ben eski hipp kutusunu atmadım her paket biriminde kutuyu yıkayıp, kurulayıp o kutuda muhafaza ediyorum ama kavanozda olur bence. Kavanoz yerine vakumlu bir kap daha iyi olur tabi
Yagmurrr_ Rapunzelinanasi sma opti pro kullanıyorum değiştirmeyi dusundum ama en iyi mama buymuş oyuzden devam ediyorum birde buzdolabına mi saklamak lazim bilemedim