Hshbss sertleşmem oluyor ama ara ara oluyor ona normal dedi, ama hiç geçmeyen saatlerce süren sertleşme için bunları söyledi. Hareket azlığı için yanlış yönlendirme yapmayayım bizimde kilolarımız çok değil ama iki tane oldukları için artık hareketleri eskisi kadar seri ve sık olmaz demişti. Burada da cok okudum bu haftalarda hareketlerde biraz yerden dolayı azalma olabilirmiş. Ama bir günde hareket sayısı sıfır ise normal değil canım. Günde 10 hareket saymak gerekiyordu sanırım. Dua ederim tabikii Rabbim sağlıklar kolaylıklar nasip eylesin sana hepimize herkese 🙏 dediğim gibi hareket sıfır ve sertleşme saatlerce sürüyorsa imkann varsa mutlaka bir ara doktorunu