Bahar0101 Dalının granül toz sabununu aldım ama kıyafetler yıkarken kalıyor bazen onu bir şişeye suda eritsem o şekilde kullansam bir sknt olur mu acaba o şekilde kullanan var mi
Edafmo Bahar0101 granülleri zaten suda çözündürüp öyle kullanmak lazım diğer türlü topaklanıp makineyi tıkıyor
Bebekdelisi Bahar0101 ben duru granül kullanıyorum cnm 20 senedır aynı makıne hıc bır sekılde tıkamadı sadece tavsıyem su alırken dök deterjan gözüne
Asyabuse Makineyi de tıkıyor diye duymuştum canım granül için 😔 sorunun cevabını bilmiyorum hiç kullanmadım ama bence olur eritip sonra sıvı sabun niyetine kullan ne gibi bi zararı olabilir ki 🤷🏼♀️