husnatskn Haftaya girmiş bulunmaktayım cinsiyetini öğrenebilir miyim acaba birde ikili test için gideceğim sizce yaptırmalı mıyım?
Narinsuu husnatskn benm 11 bugün öğrendim büyük ihtimalli. 14 ikili tarama için geç bı tarih ama yapacaklarını nsanmyrm