pamukmom kızlar başına gelen var mı,bebeğim 36 haftalık gelişimi 33 de kalmış hiç kilo vs almamış yatış verdiler ciğer gelişimi ve sancı olmaması için ilac verıyorlar . sezeryanla alabılırız diyorlar kuvoz dıyorlar başına gelen var mı 😔
Pijamaskeliler pamukmom ben bu durumu sizden dahada erken yaşıyorum 28 eylülde öğrendik detaylı dan snra başladı herşey 3 hafta geride benimde 24.haftada 21 ile uyumlu çıktı karın çevresi plesantada kan akışı azmış beslenemicek alalım dediler aldırmadım yani kalbi durdurup ölü doğum yaptrcklsti bana düşünün başka doktorlara gittik karnı geride benimde onlar bebeğime şans verdi bekliyoruz bebek napıcak bakıcaz dediler genelde sizin olduğunuz haftada olurmuş bunlar o zaman bebeği alıp yaşatırız ama sen şanssızlık erken başlamış dediler kalbi durcak dediler hatta tam 1 bucuk aydır yaşıyor sonlandirmadim bugün hale kalbi güm.gum atıyordu 29.haftaya geldim en son 367 gramdi inşallah kilo almıştır henüz ultrason bakılmadı heyete girmiştim test yapıldı kromozomlara bakmak istediler baktirdim randevu bekliyorum hareketleri de var artık hissediyorum bakalım ben de ne olucak belli değil siz daha şanslısınız emin olun bu konuları çok araştırdım ben
esmasade pamukmom benim oğlumda da vardı 36+4 de sezeryan ile doğum yapıldı 2400 doğdu gayet sağlıklıydı küveze felan alınmadı Allah yardımcın olsun kafana fazla takma doğduktan sonra çabuk toplanıyorlar
pol34 pamukmom benim bebeğimde vardı 36. Haftada 2500 doğdu şimdi de kontrollerde hem boyu hem kilosu ilerde gidiyor. Çok ağlamıştım nasıl büyüyecek akranları kocaman geliyordu gözüme ama şimdi akranlarını yakaladı da geçti
Htc3866 Pijamaskeliler aynı durumu bende yaşıyorum şuan sat a göre 32 olması gerekti 27 haftalık çıktı kalbi delik ve kalp kapakciklari arası fark var sıkı takip edeceğiz dedi gönderdi pediantoloji doktoru
Babytwo2 Pijamaskeliler karnınız büyüyor mu , insallah iyi olur bebeğiniz sizin postlarınızı hep takip ediyorum Allah sağ sağlim kucağınıza almayı nasip etsin
Babytwo2 pamukmom 2000 doğsa bile Yaşar Allah’ın izniyle hiç sıkma canını benim oğlum 1300 gram doğdu 30 haftalıktı ama 28 haftaya uyumluydu 37 cm di sadece, ona nefesi veren Allah emin ol düşünmüştür kulunu
esmasade pamukmom O kiloyu da zor aldı birde bana sor 😂 plasenta yaşlanması vardı kilo alımı çok yavaştı bol bol muz ceviz tüketimi yap kilo aldırıyor bebişlere Allah yardımcın olsun şimdiden Allah sağ Salim kucağına almayı nasip etsin 🙏🏻
Pijamaskeliler Htc3866 ya benim plesanta sorunum.var plesanta ile alakalı sorun yok ise bakıyorum burda her türlü kucaklarina alanlar var benimde beslendiği yerde sıkıntı içindeki damarin birinde yüksek akim kaybı vardı kan sulandiricilar kullandigim halde olmuş hemen sonlandırmak almak istediler aldirmadim başka doktorlara gittik özele de gittim perinetologa oda sonlansin dedi büyümez dedi büyüse kuvezlik olsa beyni ciğeri patlat die konustu onuda bıraktım istanbuldayım recep.has die perinetolog buldum ona gittim oda bebeğin organları güzel ama işte şanssız bebek erkenden başlamış sende dedi gelişme geriliği genelde ilerki haftalarda olur o zaman bebek alınır dışarda bakılır di ama işte dedi snra neyse henüz herşey bitmiş değil şans verelim bebek napıcak bakalım dedi süre verdi bu sene de kalbi de durabilir dedi çapa tıp ’ta bizi heyete yolladi bu süre de tansiyon takip et dedi gebelik zehirlenmesi olabilir diye heyete girdim süre doldu ve kalbi durmadı şükür 24.haftada 21 ile sadece karnı 21 hafta göründü plesanta kalın kötü dedi onlarda ve kromozomlarina bakalım dediler 2 li testm temiz çıkmıştı burum enseseside güzeldi geneik doktoru yapmmz lazım dedi onada tm dedik yaptırdık 20 gün oldu sonuçlar çıkmış randevy veceeklermis ve bebegimin kalbi hale atiyor ve beni tekmeliyor artık eskiden hisstmezdm 3 haftadır kıpır kıpır dünde sağlık ocağında dinledim atışları da çok güzel 29.haftaya girdik ama o şuan hangi haftada kilo aldımı gidince ogrnenz ben yedim içtim bırakmadım kendini sonuna kadar savaşıcaz oğluşumla sizde alacaksınız kucağınıza 🤲🏻
Lunaaa92 Pijamaskeliler Allah’ım inşallah sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin, tüm annelerimize 💓aklıma geldikçe size hep dua ediyorum
Birmelekannedi Pijamaskeliler kaç haftalıkken öğrendiniz böyle bı sıkıntı olduğunu bı de pıhtılaşma sorununuz mu vardı
Htc3866 Pijamaskeliler benim de beş hafta geride geliyor kalbi delik kalp kapakçıklari biri birinden farklı gelişmemiş dedi zamana bıraktım bende gerçekten
Cerennceren Pijamaskeliler Senin hikayeni en başlardan beri görüyorum okudukça gözlerim doluyordu ama hiç yazmadım ama sık sık çıktın karşıma Allah biliyor içimden de okudukça dua ettim sana bende oğluma hamileyim ilk hamileliğim 22 haftalık olduk bu yüzdendir belki çok yüreğime dokundun. Rabbim cektigin sıkıntıyı hiç ummadığın anda en hayırlı şekilde Mükafatlandırsın Sağlıklı şekilde kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏
pamukmom Birmelekannedi Babytwo2 Lunaaa92 pol34 Pijamaskeliler dua edin lütfen bir mucize olsun bebeklerimiz kilo alsın 🤲🏻🤲🏻
Pijamaskeliler Lunaaa92 Amin kuzum sagolasin bende herkese ediyorum herkes yavrusu ile olsun yavrular anneleri ile olsun 🤲🏻💗
Pijamaskeliler Babytwo2 ah ah büyümez mi böyle olduk oglusumla direniyor yavrum annesi ile beraber savaşıyor oda sonuçlarimiz çıkmış randevy vermelerini bekliyoruz heyete gidilck detaylı bakilcak tekrar dun kalp sesi dinledim sağlık ocağında güm güm atiyor durcak dedikleri kalbi hale çok güzel annesini bile tekmeliyor hemşire dedi dün ittirio cihazı diye onlar bile dua ediyorlar tanidigim tanimadigim herkes 29 haftaya girdik inşallah oda gelismistir herhlde yoksa bunlar olmazdi dgil mi 🤲🏻🥺
Pijamaskeliler Birmelekannedi evet var 2 genim homozigot baştan beri enox 6000 iğne aspirin kullaniyodum detaylı ultrasonda 20.haftamda 1 hafta gerilik suyu az çıktı yakın takip olacaksin dediler snraki diğer hfta kontrolde başladı plesanta sorunu doktor akimları dinledi damardaki ters akim başlamış dedi sonlanması lazım demeye başladı isterseniz görüş alin die gndrdi bizde o gün başka profa gitik oda aynı şeyleri dedi buuimes gelişmez bu bebek mucize lazım dedi ondan bi kaç gn snra işte başka profa gittik yukarda.yazdigim oda baktı bebeğe şans verelim napicak dedi her an kalbi durabilir dedi 28 eylülden beri kalbi atiyor inadına direniyor yavrum banada bisi olmadı çok şükür heyete 20.ekimde girdim 24.haftamda diğer yerler uyumlu ama karnı 21 ile uyumlu çıktı 3 haffa geri muhtemel.sonlanir dedi ordaki doktor da 27 ekimde parça alındı plesantadan sonuçlar çıkmış o süre de de sağlık ocağında kalp atışı dinledim dünde gittim atiyor güm güm güzel. Tekmeleri de yapıyor hep hissediyorum smdi 29.hafta oldu ama o nerde haftası bakalım randevu vercekler detayliya gircez heyet.toplancak tekrar bugün aramalarını bekliyoruz çarşamba perşembe toplanirlarmis o kadar haftalar geçti inşallah iyidir iyi olmasa kalp atmaz tekme olmazdı galiba 🤲🏻😞
Babytwo2 Pijamaskeliler maşallah gayet dr büyümüş paşa , allahın izniyle sapasağlam dünyaya gelir insallah , neler gördük doktorların yaşamaz diyip hiçbir şeyi olmadan doğan nice bebekler var rabbim ol der olur. 💛
Babytwo2 Pijamaskeliler bebek büyümese karnın büyümez yaşamsal fonksiyonu olmasa suyu bile biterdi şimdiye . Kalbi de atıyor diyosun allahtan Ümit kesilmez 29. Haftaya gelmişsin bile
Birmelekannedi pamukmom insallh canım insallh bende ilk bebeğimi kaybettim bu şekilde insallh simdikini kucağıma alabilirim sizze insallh bı mucize olur tekrar gelişirler benim yaşadığımı yazamazsijiz
Pijamaskeliler pamukmom kontrol altındasın kuzum korkma iyi olacak haftan çok güzel bunu duşun l ben 20 ekimden beri gelişimi nasio oldu bilmiyorum bile sadece sağlık ocağında kalp atışı dinleyip gelio bide hareket ediyor çok şükür neler neler dediler yaşıyor şükür kendi doktorlarım almak istedi die gitmedim başka doktor da ole dedi die gitmedim bu smdi gttgm fakültede bekletiyor randevu vermelerini bekliyorum gidince ogrencez ne durumda tekrar detaylı ultrason yapılacak yavrum.beni bırakmadı savaşıyor içimde azda olsa kıla ala ala doğum haftasına geliriz bizde inşallah 🤲🏻
Lunaaa92 pamukmom duacınızım 🙏🏻 Allah sağlıcakla kucağında almayı nasip etsin bebişinizde kilo alsın inşallah bol bol muz ceviz yiyin