Ender00 ben 40+2 de sunni ile doğurdum. Bir sıkıntı yoksa bekleyin lütfen. Ne sancım vardı ne açılmam. Sunni sancı bebeğin kalp atışlarını düşürdü, kendi sancım yetersizdi çok zor oldu İç dış o kadar çok dikişim oldu ki. Bol bol squat yapın merdivenleri yan yan 2 basamaklı çıkın.