Kızlar 39+2 den selamlar bebegime kavusucam saat oldu gece 2 ben uyuyamıyorum hala, sabah 7 de hastanede olucam. Uyuyamıyorum heycandan bana dua edin nolur. Hala biraz kafa karisikligi var nasil olcak acaba diye okadar bilgi toplamama rağmen korkuyorum Sanirirm zor gecer diye.
Bol bol dua tanışacagim kizim Esilaya ❤️❤️❤️