Nilay_09 33 haftalık 2 kilo benim bebeğimde. Gayet güzel gelişimi dedi doktorum. Haftasıyla uyumluymuş yani 😊 280 gr yanılma payı var dedi hatta fazla yada eksik olabilir dedi yani ultrason tam ölçmüyor ki hep bi yanılma payı oluyor zaten. canınızı sıkmayın doktor iyi dediyse