Mervemm Hafta sona yaklaşınca o ağrı baya oluyor hatta bazen şimşek çakar gibi aniden bir ağrı oluyor normal korkmayın kızlar.
cerenarslan11 Mervemm 40+2 oldum o baskıyı ağrıyı hiç sormayın bazen suyum falan gelmeden kafasi mi çıkıyor acaba diye bakıyorum 🤣🤣
KayraVeAnnesi_06 Gizem_1635 34+0 canım 🙏🏻 İki üç gündür benimde öyle aşırı hareketli ayrıca çok aşağıda hissediyordum . Bugün kontrolüm vardı Doktoruma söyledim baktı ama aşağıda değilmiş hareketlerinden dolayı baskı hissediyorsun dedi
Mervemm Gizem_1635 kasik ağrısı eğer adet gibi ise sancılar olabilir benim böyle üşür gibi oluyordu İshal olur ya insan öyle ama hiç sanci çıkmadı nst 3 günde bir girerdim. 39.1 de sezeyan dogum yaptım.
Mervemm cerenarslan11 birde hareket ederken o ağrı. En zoru da 1 bardak suya hasretim ya lıkır lıkır içmeye sürekli tuvalet çıkmaktan bıkmıştım
Gizem_1635 KayraVeAnnesi_06 benimde perşembe günü kontrolüm bakalım ben de söylücem doktoruma aşağı da hissediyorum bende baskı ağrı yapıyor
KayraVeAnnesi_06 Gizem_1635 Canım inşallah , seninde güzel geçer bana doktor olumsuz birşey söylemedi açılmam var mı ona kadar baktı rahim ağzı kapalı dedi . Çok şükür 🙏🏻 Sizde söyleyin içiniz rahat etsin Sağlıkla alalım inşallah kucağımıza 🌸🧿
Mervemm Gizem_1635 özellikle akşamları 🤣🤣 bazen artık tuvalet son kez gittim mi çok şükür bitti dahada içmem sabah kadar diyordum.
Mervemm Gizem_1635 normaldir normal sanci belden geliyor adet ağrısı gibi. Bebek büyüdüğü için rahim açılıyor ondan ağrı oluyor.