Neslisahhh zehraaydin rahim agziniz inceliyor. Vucudunuz doğuma hazırlıyor artık kendini. Bende de bir kaç gün oldu o akıntı sonra muayeneye gittim doktor rahim ağzın cok güzel incelmis demisti. Ertesi gün de nisanim geldi. Ama hala doğumu bekliyorum 😃
demir13 Benim kahverengi sümüksü akıntıdan yani nişan 2 gün sonra olmuştu doğumum. Ama beyazı bikemedim
Egelihatunn Bence bi doktora danışın genelde nişan diyorlar ona da kanlı olur diyorlar ama kansız olanda var. Hakkınızda hayırlısı olsun.
NeseA Merhaba canım benim 1 hafta sümüksu beyaz akintim oldu. Sonra kanla karişik oldu nişan geldi yani 2 saat sonra dogum yaptım 37+4 de:) Rabbim yardımcın olsun
zehraaydin NeseA hayırlı olsun seninde canım benim :) insallah bende hayırlısıyla dogururum stres yaptım ilk kez oldu cünkü ve yogundu