2626 Kızlar bugün doktor kontrolüm vardı doktor plesanta kireçlenmesi var dedi çok fazla değil ama ben kafya taktım yine başına gelen var mı? Mat ye falan girdim kalp atışları falan çok iyi bi sıkıntı da yok
Erbe 2626 benimde vardı altınay önce doğum yaptım sadece beslenme dikkat et böyle olunca son üç ay beslenmio demişti doktorum bana sezeryanla 38 de doğum yaptım ama çok şükür doktor bile şaşırdı doğum kilosuna
[silindi] 2626 36 ve sonrasinda oluyormus genelinde zaten dogumun yaklastigi icin bebegin yavrusu da islevini yitiriyor yavas yavas ben doktorun bi tanesini dinlerken soylemisti daha erken olsaydi riskli ama 36 dan sonrasi normal
Miracle22 2626 36da zaten kireclenmeye baslamasi gerekiyor. Plesantanin da bi omru var. cok normal. Benim 29da basladi
esmasade 2626 2626 gayet normal o haftalarda benim çok erken başlamıştı bebek beslenememişti ama seninki zaten yeterince kilo almıştır sadece kilo alması vs yavaşlıyor erken olunca sıkıntı şuan haftan normal yaşlanma için