DURUHAYAT Kalp atımı gibi 2-3 saniyede bir vuru oluyor karnımda. Hıçkırık bu sanırım. Bu kadar sık aralıklı olması şaşırttı beni ama doktor hıçkırık dedi.
Muyesser23 DURUHAYAT çok normal ben 31 haftalığım günde 4 5 defa oluyor belki amniyon sıvısını yuttuğu için bebek emme refleksini geliştiriyormuş bu iyi bişey yani
parasiempre Kizlar doguncada o hickirik devam ediyor ve siz karninizdaki anlari hatirlayip guluyorsunuz🥲❤️saglikla kucaginiza alin!🙏🏼
AslanBebeginAnnesi parasiempre tam olarak bu yorumu yazmak için girmiştim 🥲 bir aylık bebeğim var ve tıpkı karnımdaki gibi hıçkırıyor 🙈🤩 o kadar tatlı hıçkırıyor ki😍 her hıçkırması arasında maksimum dört saniye oynuyor dünyadaki en tatlı şeylerden biri galiba 😅🤣😂