hilalmami Kızlar geçmeyen öksürüğüm var kullandığınız ilaç vs varmı cigerim düşücek gibi oluyorum. Nasıl kurtulurum???
Sibelemreemre hilalmami valla ben 2 aydır cekiyorum şuan bile bazen okadar sık geliyo ki yoruyo beni idrarimi tutamiyorum
elaymoms hilalmami hamileyseniz doktor tavsiyesi olmadan doktor yazmadan ilaç kullanmayın. Ilık suya bal karsitirip için
Sumeyye02 hilalmami bende öyleydim mecbur antibiyotiğe baslandi Karnımın altı ağrıyordu artık oksurmekten Birde öksürük kuru ise benimki ciğerlerime inmişti o sebeble Evinzide tereyağ var ise yakmadan hafif eritin içine pekmez karıştırın kaynasın gelip gidip yiyin oda güzel yumusatiyor boğazı öksürüğü rahatlatıyor
hilalmami elaymoms evet bende öyle düşünüyorum şuan doğal şeyler yapıyorum etki etmiyo son çare doktora gidicem
m_k34 Doktora gidin bugün göğüse yönlendirdiler beni symbicort diye bı ilaç verdi yarın alıp kullanacak mecbur kullanılıyor dedi doktor bal limon pekmez hiç bişey ise yaramadı bende astım gibi olmaya basladı çok kötü oldum bugun.