Mom69 Henüz hiç bebek hareketlerini hissetmedim sizce normal mi koekuyorum neden hissedemiyorum bebeğim erkek bu arada
Edaolcay Mom69 18+4 ikinci gebeliğim benimde bebisim erkek bende hissetmedim daha kızımda 19 dan sonra hissetmiştim yakında başlar kipirdanmalar 🤗
dmtturan İlk gebeliklerde karın kasları daha sıkı olduğu için geç hissedilebiliyormuş bende 14+6 dayım merak ediyorum ne zaman hissederim diye 🤭
Tgb_123 20 ye kadar değil 24. Haftaya kadar yolu var oda az az ama 30 dan sonra maşallahları oluyo kıpır kıpır acele etmeyin her gebelik aynı olmuyo 🥰