Kızlar ben bekarkende oluyordu bu yılda 2 en az
Birden kasıklarıma ağrı vurur iki büklüm olup yatağa uzanırdım
Sıcak koyunca gecerdi ama hemen değil en az 2 saat sürüyordu
Gitmediğim doktor kalmadı
Bişey yok dediler
En son bir tanesi biri portakal büyüklüğünde 3 kistin var ondan olabilir demişti
Onların tedavisi yapıldı ama ağrı arada hafif geliyordu
Evlendikten sonra da devam ediyor ama eskisi kadar değil
Şimdi kasıklarımdan gelen makata vuran ağrılarım var
Ben ne yapacağımı bilmiyorum
Dahiliye gidiyorum kadın doğuma yönlendiriyor
Kadın doğuma gidiyorum
Dahiliye ye yönlendiriyor
Tam anlatmaya da bilmiyorum ağrıyı
Gazdır dedi bazıları
Ama senelerdir bu ne gazı