Fatovebebegi Merhabalar sıze bı doktor ve hastane tavsıyesı vermek ıstıyorum belkı o hastaneye gıtmek ısteyen olur aman aman uzak durum lütfen hastane devlet hastanesı gıbı ılgı yok doktor Hale hanım sızı bı guzel paranızı yerken gayet ılgılı ama Pazar günü normalde gelmesı gerekırken o hastanedekı doktor gelmıyor devlet hastanesınde kı gıbı sızı önüne gelen doktor doğuma alıyor allahtan o doktor çok ılgılendı sorun olmadı
Asminsmom Fatovebebegi canim eger o taraflardaysan bolgede tuba gümüşu öneririm kesinlikle normal dogumu savunuyor
Fatovebebegi Ve ertesı gun sızı kendı doktorunuz kontrole gelıyor kapıdan dalga gecer gıbı konuşup ay sen normal Doğum mu yaptın ben olsam senı sezeryana alırdım dıyor senın bebegın ırı dıyor ırı bebek nasıl olur 3 kılo 200 grlık bı bebek ırımıdır özel hastane olduğu ıcın herkesı sezeryana alıyorlar daha çok para almak ıcın ugrasmıyorlar bılgınız olsun bız bunlsrı yasadık sız yasamayın
Mercimekannesii Fatovebebegi bende gttm tam para tuzagi o hastane zahmet edip bi açiklama bile yapilmio.
Fatovebebegi Asminsmom merhaba bende suan pendık hospıtale gıdıyorum olcay hanıma Kasım’da muanem var konusucam eğer o da ben gelmem nöbetcı doktor senı doguma alıcak derse devlete gıderım