Sevl Ben ilk bebeğimde Hasan urcuya gitmiştim minimum 45 dk boyunca baktı herşeyini detaylı anlattı. Bu bebeğimde fiyatlarından ötürü vitaleyi tercih ettim. Maksimum 8 dk durduk içeride hazırlanıp yatması, bebeğin bakılması, ve toplanıp çıkılması dahil toplam 8 dk anca sürdü. Bi tane bile ultrason görsel vermedi. 500 liraydı ücreti ama bence 300 bile etmez. Ben hiç hiç hiç memnun kalmadım. Keşke imkanım olsaydı da Hasan Urcuya gitseydim.