Esraakdgn benim adetten 1 hafta sonra başlıyor ağrım adete kadar çekiyorum göğsümde çok şişiyor dokunamıyorum hormon sorunumda yok ama hiç biri gebelik olmadı . Test negatifse negatiftir canım 😢 hatta bi kürtajım var ozmn 4 gün gecikmeyle anlamamıştım bebeği 3 haftalık evliydim o sıra , maalesef kaybettim .