Mrblar ben molfix düşünüyorum oğlumda onu kullanmıştım çok memnun kaldım bu bebeğimden de almayı düşünüyorum bence yapın stok 1 numaradan 2 adet almanız gerek yetmez çünkü ü doğum yapana kadar alın 2.3.4 falan zman gelcek üzerine ıslak mendil de slpey zeytinyağılı çok iyi