Kızlar selam
36 haftalık hamileyim bugün kontrole gittim nst de ağrılarım çıkıyor doktor aşağıya baskı arttıgında gel sezeryana alıcam dedi 2.doğumum (ilkide sezeryan) fakat bellli aralıklarla göbek deliğim ve çevresine şiddetli acı veren bi sancı geliyor dokunduğumdada acı var normal mi acaba böyle yaşayan varmı nedeni ne olabilir ki ilk hamileliğimde hiç böyle bişey yaşamamıştım