Siriiiin
Canım bende bu ay adet beklediğim günde pembemsi ve kahverengimsi bı akıntı geldi Kan testi yaptırdım gebelik yok dendi bende bı Umut geç döllenmemedir belki diye bekledim çünkü benimde ilk defa böyle oluyordu 6 gün geçti bugün tam regl oldum diğer aya artık inşallah