aogoya hiç geçmiyor gibi geliyor ama aslında çok hızlı geçiyor daha dün 5 haftalıktım ikiz olduğunu öğrendim 12 haftalıktık gurbete geldik düşününce nede hızlı geçmiş 😊 Rabbim sağ salim azâ noksansız kucağımıza aldığımız günleri de göstersin inşallah ❤️❤️