cansualisa Atıyor göbeğimin ortası kalp gibi atıyor hıçkırık mı bu acaba heyecan bastı birden :) kızım da da böyle oluyordu baya geçti zaman 4.5 sene tam hatırlayamadım sizler de de oluyor mu😍😍
Ali-Kaanin-Annesi cansualisa tekmesini daha güçlü hissedersin zaten hemde uzun sürmez ama hıçkırık dhaa uzun ve üç saniye aralıklarla vurabilir ben ilk 29 haftalıkken hissettim şimdi 34+2 haftalığız dünyaya gelmeyi bekliyoruz 🤗🙈
Zeynebim26 cansualisa çok değişik birşey bende birşey oluyo sandım ilk hissettigimde şimdi alıştım 😄❤️
Zeynep_Asellll cansualisa Ben 25. haftadan beri hissediyorum o hıçkırığı. Kızıyor ama belli sert tekmeler atıyor kızım😅 Ordan oraya gidip geliyor kazı çalışması yapıyor sanki😅