Zeynebim26 yaseminbeybisi007 rahim kasların gerildiği için altta ağrı hissedebilirsin yürümekte zorlanıyodum ben ama geçti şükür detaylı ultrasondaki doktorum rahim boyutuna herşeye baktı sorun yok dedi sende mutlaka sor canım
Ali-Kaanin-Annesi yaseminbeybisi007 bebek baskı yapıyor büyüdüğü ve yavaş yavaş yukarı çıktığı için. Çok normal canım endişelenme dinlen kendini zorlama bu durumlarda 🤗
busragundogan3437 Bende de vardı canim benim bebek aşağıda olduğu içinmiş çok fazla yürüdüğümde baskı oluyor
Ali-Kaanin-Annesi yaseminbeybisi007 rica ederim ne demek bende o durumlardan geçtim yardımcı olabildiysem ne mutlu bana 🥰