Merhaba sevgili anneler ben gebeliğime 47 kilo ile başladım fakat şu anda 57 kiloyum 28 haftalığım normalde çok kilo alan bir insan değilim ama nedense 6. aydan itibaren yani toplamda bir ayda 10 kilo almış oldum aynı zamanda hiç yemek yemiyorum yani yiyorum da öyle aşırı derecede fazla yemiyorum normal öğünlerimi yiyorum hamile olmadan önce nasıl yemek yiyorsam aynı şekilde yiyorum hatta eskisinden daha az yiyorum denilebilir ama bir ayda nasıl 10 kilo aldım ben bile hayret ediyorum uzaktan baktığınız zaman hiç 57 kilo durmuyorum bu arada sıfır ödemle geçiriyorum hamileligimi ama alıyorum yani önümde daha 2 ay var bu 2 ay içinde daha çok alırsın diyorlar şimdi ben ne yapacağım zaten az yemek yiyorum pilatesle de spor yapıyorum neden bu kadar çok aliyorum bunun önüne nasıl geçerim niye böyle oluyor nasıl oluyor bu kilo nerden geliyor ay deliricem yardım edinnn 😢