DilanK Yarendemir_q artık gebe hasta almayacağını duyurmuştu daha önce. Takipli gebelerine bakıp gebelikle ilgilenmeyeceğim demişti ama ne kadar doğru bilmiyorum :)
Asiyefdnn Yarendemir_q ben bir kaç ay önce muayene için gitmiştim göründüğü gibi çok güzel ilgilendi , yeni gebe almıyor artık
aasenaktas Yarendemir_q gebelik zehirlenmesi yaşayan bir arkadaşım şey demişti kendisi için muayene filan iyiydi tabi bi sorun yoktu ama doğumum sezeryan oldu hiç konuşmadı benimle ilgilenmedi doğum anı ve sonrasında hep hemşire vardı demişti.