Edafmo Bu ürüni kullanan var mı acaba? Almayı planlıyorum ama kullanan birilerinden de yorum almayı isterim. Ya da başka bu fiyatlarda önerebileceğiniz makineler var mı
betulaltn75 Edafmo ben kullanıyorum Altus çok memnum ama benimki A enerji daha az elektrik yakıyor bence ondan al💕
Edafmo betulaltn75 peki sizinki de ısı pompalı mı yoğuşmalı mı? Bu ürün yoğuşmalıymış hep ısı pompalıyı daha iyi dutmuştum kararsız kaldım 🥺
Anneperi Edafmo B sınıfı çok elektrik yakar bence araştır varsa imkan 100 200 fazla ver A sınıfı al elektrik çok ödeme
mysweetbabyy Elif-mrl kuzenimde arcelik vae hic memnun değil bosch aldim yeni 13 bin küsür serie 6 şimdilik memnunum baya
Emily37 Edafmo bu markayı çok bilmiyorum ama ben yaklaşık 7 yıldır bosch kullanıyorum ve çok memnunum.