Rzlgln534 Hanımlar bugün sağlık ocağında kan verdim evdeki gebelik testim pozitif çıktı bir de sağlık ocağında vermek istedim. Sonuç ne zaman çıkar bilgisi olan var mı ? E nabızda gözükür mü sonuç ?
Siyahdnz Rzlgln534 bende sabah verdmn kan hala cıkmamıs baykodla baktım e nabız da da yok yarın sabah doktoru arayıp sorcam zaten doktor kontrolum de yarın