Korkutmak istemeyiz tabi ama erken sanki, o haftaları inşallah görürüm diyen biriyim ikiz olduğu için ama tek gebelikte erken bir hafta sanki. Yurtdışında her şey başka oluyor sabah hayırlı haberler alın inşallah, nişan geldikten 2-3 gün sonra doğum yapıyolar genelde hep öyle okuyoruz bu gece için endişe etmeyin o yüzden 🌸 acaba nişan değilde hareketlerden dolayı ufak bi kanama gibi bişey olabilir mi ki