Kızlar ben 16+3 hamileyim. 12 haftada iki ayrı doktor erkek demişti cinsiyetini ama şimdide tam emin olamadım cinsiyetinden kızda olabilir bacaklarını açmıyor testisleride olabilir kızada benziyor kararsız kaldım dedi haftaya çarşamba için tekrardan rendavu alacağım ve gideceğim doktora sizce değişme oluyor mu başına gelen var mı?