Ben sezaryen oldum, iki gün sonra ablam normal doğurdu. Doğum anı çok kötüydü sonrasında da dikişler falan mahvoldum diyor hep ama ben çok rahattım hemen toparlandım. Bünyeye göre değişiyor aslında ama doktorum bana normal doğum psikolojik olarak da çok yıpratır yani sağlam psikolojisi olmayan bir anne adayında sezaryen öneriyorum demişti