Kayaozge _almirasmom Bende çikolata yiyorum sürekli bazen çok korkuyorum bebeğin şekerini çıkartırım diye 😮💨hayırlısı ile kucağımıza alırız inşallah ☺️
_almirasmom Kayaozge benım tatlı yemekten gebelık suyum fazla cıktı aclık sekerıne baktırdım seker ılacı kullanmama ragmen suyu fazla cıktıysa bısı demıyom artık😃
Kayaozge _almirasmom Hahaha 😂valla kontrollere gittiğim de doktorlar suyun iyi diyor detaylı ultrasona gireceğim bir de bakalım ordan ne çıkacak Aslında dikkatli olmamız gerekiyor ama ahh bende bu boğaz olduktan sonra benim biraz zor 😂
Semakzm_ Serpillllllll en son 24 haftada gördüm 642 gramdı şimdi 25 olacaz bi iki güne kaç olduk bilmiyorum