Merhaba arkadaşlar çatlaklar için ( oluşmadan önce ) hep aklımda lierac vardı . Çoğu insan bio oilden memnun değildi hep lierac alayım dedim . Ama mesele lieracın içeriği değil cildi nemli nemli tutmakmış . Çok güzel karışımlar okuyup gördüm . Badem yağı,hint yağı,zeytinyağı,vazelin,bebe yağı,hindistan cevizi yağı. Bunları karıştırıp günde 2 kere sürüyormuş diğer anneler . Bende böyle yapmak istiyorum 9 ay boyunca fakat sizce 1-2 kere de olsa lierac kullanılmalı mı ? Tamamen tecrübesizliğime dayanarak soruyorum .