Bussssra Kızlar,doğumdan sonraki gaz çıkarma olayı nasıl oluyor herkes gözümü korkuttu,nasıl bir gazmis bu herkes büyütüyor,bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim
minnos6 Bussssra ya canım bildigin gaz çıkıyor extra bir ağrısı sızısı yok bende olmadi yani ama siddetle lavman yaptirmani tavsiye ederim hastahaneden çıkmadan ben yaptirmadm aksam acillik oldum gaz birikmesinden
didnr_ Bussssra öyle korkulduğu gibi değilmiş bende gaz çıkaramamaktan korkuyodum uyuşukluğum geçinçe rahat bi şekilde çıkardım 😊
Rozalin Bussssra doğum yapalı altı gün oldu 2. Sezeyanım illa gaz çıkarmak için kendimi zorlamadım tek yaptığım bol bol sulu şeyler tüketmek ilk gece zaten sadece su kahve meyve suyu ama bol bol içtim hemşirelerin dediği saate göre içtim ve yine aynı şekilde bol bol yürüdüm ikinci gün çorba içtim güzel anneler bu süreci rahat geçirmek için katı gıdalar yemek için acele etmeyin gaz ve kabızlık olmaması için bol bol sıvı beslenin ben Kays’ı hoşafı içindeki kaysıları bile 2. Gün yedim
minnos6 Bussssra hemsire yapio cnm hastahanede ben yaptirmadm aksam devlet aciline gittim bana verdiler kendiler yapmadi evde esim yapti kesinlikle agrili fln bise degilms ben korkudan yaptirmamstm
Tugceakts67 Bussssra bende yeni doğum yaptım sezeryan oldum tuvalete yada gaz çıkarma olmadığı için ben istedim hemşireye söyledim oda doktoruma söyledi onay vermiş kendileri yaptı ben utandım hatta ama çok ilgiliydiler utanma çekinme dediler onlar yaptı wc gittim 5 dakika sonra tuvalete çıktım evde de sıkıntı yaşamadım etkisi devam ediyordu zorlanmadım
Deryaelmas Bussssra hoşaf falan bulundir evde canım iyi geliyormuş Benimde ilk doğum normal ama 2. Doğum sezeryan beebk ters.diye hoşaf yapcam bakalkm
Defnem_26 Ilk dogumda ben nefes alamıyordum nerdeyse o gaz omuzlarımda geziyordu resmen lavman yapıldı ikinciye hoşaf falan alicam artik Insallah çıkartırım
Hazal_41 Bende 4 ay önce sezeryan oldum hastanede 3 kutu 1 litrelik kayısı suyu içtim 😂 ilk akşam cikardim öyle zorlanma olmuyor yani oda çıkmaya çalışıyor zaten sadece ikinmak yasak demişti doktorum o yüzden ikinmayin
yabadabaduu Bussssra canım gaz çıkarman gerekiyor yoksa bağırsakların yapılır yeniden ameliyat olursun demişti doktorum hatta gaz çıkarmadığım için sabah değil akşam çıkardı beni hastaneden bu arada pırt bile yapsan yeterli üstten değil alttan çıkması lazım. Can yakıcı bişey değil bu arada ne alaka onu diyenler anlamadım. Bol bol yürü hastanede koridorda ve bol bol kayısı suyu iç ben baştan hiç yürümedim içmedim çıkarmadı hastaneden çıkaramamıştım sonra 1 saat hep yürüyüş vs yaptım merdiven inip çıktım hemen çıkmıştı çok şükür