SinemMmMmMmMmM Kızlar selam yumurtlama döneminde adet olacakmış gibi kasık ağrısı yaşayan oldu mu acaba? Sol tarafımdan kasığım ağrıyo 2 gündür. Diğer taraftandan umitlenmekte istemiyorum acaba hamilelikle alakalı bişeymidir diye 😕
Gul616161 SinemMmMmMmMmM gecen ay benimde ağrımıştı canım yumurtlama döneminde hatta çatlama sonrası çok ağrım olmuştu
Boss01 SinemMmMmMmMmM benimde hemen hemen her ay yumurtlama ağrım oluyor ama 10 aydır gebe kalamadım gebelikle ne derece ilgisi oluyor bilmiyorum Allah gönlüne göre versin inşallah canım 🤲
boymomyz SinemMmMmMmMmM 13 aylık evliyim bende diyorum hemen hamile kaldım kürtaj oldum acaba ondan mı 🙄 bende bıktım bide adete kadar cekiyorum o ağrıyı göğsümde şişiyor bıktım evlenmeden önce byle değildim adet oluncada ayrı ağrı cekiyorum ayın 15 günü yokum 😂
SinemMmMmMmMmM Boss01 amin inşallah hepimizin canım.. acaba ilişki sonrası yerleşme ağrısımıdır felan diye düşünmüştüm kendi kendimede hayırlısı olsun inşallah
irem01 Boss01 sancı gebeliğe engel değil aslında sancısı olanlara şanslı diyorlar yumurtlama gününü anliyoruz çünkü. Kafaya çok taktigimiz için olmuyor stres en büyük engel.
irem01 SinemMmMmMmMmM canım yumrtlama döneminde sancıya dayanamayip doktora bile gitmiştim yumurtlama olduğunu söylemişti. Olabilir tabiki bebek istiyorsan değerlendir mutlaka🌸