Esmaky Nurcangulpideci bunu bırkac kısıden daha duydum sacma geldi narın hamılelıkte oldr cok faydası var ki ilk cocugumdada yedm hiçte birşy olmadı cok şükür şimdide canım istedıkce yiyorum ne zararı olablırkı
Nurcangulpideci @Btlklnc arama motorlarında dusuge,rahimde kasılmalara sebep olduğuna dair biseyler okudum ama yedikten sonra. O yüzden tedirgin oldum. Meyve deyip geçmemek lazım sonuçta mesela ananas son aylarda yenmesi doğru olan bir meyveymis 😑
MadameHappy34 Nurcangulpideci hamileliğimi öğrendim öğreneli hafta da bir iki tane yerim ama eşim temizler.😬😬😁temizlerken yüzüne falan sıçrarsa çocukta leke olur dediler.
mrvak Nurcangulpideci rahim kasılmasına sebep olabilir yerken dikkatli olunmalı mümkünse doktora sormanızı tavsiye ederim ☺️☺️
Blr1 Nurcangulpideci Ayy ben nerdeyse günde iki tane kendim ayıklayıp yiyorum hemde 29 haftaligim 😂😂 Bı ara benim de kafama çok takılmıştı bı sorun olur mu diye ama araştırdım zararı değil aksine folik asit yönünden baya zengin olduğu için bı çok yararı varmış canım kafana takilmasin hiç öyle şeyler Allah’ın izniyle hiç de bişey olmaz :)
Zmraemr Nurcangulpideci kan sulandırıcı kullaniliyorsa çok fazla tüketim önerilmiyor.Ama kullanılmiyorsa bir zararı da yok.
Allahkahretmesin1 Zmraemr kan sulandırıcı kullanıyorum geçenlerde 2 gün üst üste yedim ne gibi bir zararı varmış ki
ZynpKara Nurcangulpideci valla kase kase yedim çokda tatlıydı Kabız yapıyor sadece ama yemeğe devam ettim 😂😂
EmineDefneGokce Nurcangulpideci abartıya kaçmadan ye bence canım erken doğum gibi bi risk duymadım eğer onu soruyorsan Araştırmak gerek
Kleops Nurcangulpideci ben de yaklaşık iki aydır haftada 4 5 defa yiyorum 36+4üm ondan kaynaklı bi sıkıntı yaşamadım açıkcası. Ama sizin içiniz rahat etmeyecekse bence yemeyin. Bazı şeyler de psikolojik oluyor çünkü