Ben de geçen ay düşük yaptım önce kanamam olmuştu bir hafta öyle sürdü leke şeklinde sonra sağlıksız gebelik olduğunu öğrendik ve aradan iki üç gün sonra parça gelmeye başladı ama geldiği zaman sadecee lekelenmem vardı sonra aynı regl şeklinde 4 gün sürdü kanamam o zaman da regl olmuşum zaten 🤷🏻♀️