Kızlar merhaba.
Şuan 3 buçuk yaşında bir kızım var ve ikinci bebeğiminde kız olacağını öğrendim. İlk kızımın bütün kıyafetlerini yıkayıp ütüleyip kaldırmıştım hepsi çok güzel tertemiz ve şuan esktra olarak alışveriş yapmak gereksiz gibi geliyor sizce yeni doğacak bebeğime haksızlık etmiş olur muyum ? Büyük kızımın küçülenlerini giydirsem ?