tugcedoganay1 eğer bebeğimizin cinsiyeti erkekse çok üşürüz özellikler ayaklarımız çok üşür diye bi söylenti var doğruluğu nedir acaba yaşayanlae varmı😅
mrvak tugcedoganay1 yok valla erkek olduğunu öğrendiğimden beri aksine buz gibi olan elim ayağım sıcacık 😂😂
Sevgi18 tugcedoganay1 Yok kız tam tersi ben önceden donardım hamile oldugum günden beri üşüme bilmiyorum 😂
Nur099 tugcedoganay1 benimde cok usur ama kansizlikdandir diye hiliyorum herkesde farkli ola biliyo bence
Tubatgn tugcedoganay1 Herkes farklı Yaşar belirtiler kişiye özeldir. Yani yaşanılan şeyler cinsiyeti belirlemez 🤗🥰
Eceninanne tugcedoganay1 bende oldu bu belirti. Bebeğimi sağda hissedyrm hep bide bulantı kusma cok nadir. Kızımda işkence çektim